P.S. PÅ de avhuggna trädstammarna ska det naturligtvis placeras stora fat med vackra blommor. Tror du inte, fniss... D.S.
Oh ja, Berlin ! Denna otroliga stad , ständigt i en särskild vrå i mitt hjärta bevarad. Jag hade alltid…
Vilken tanke Kersti, så har jag aldrig tänkt. Men det stämmer verkligen! Hoppas du får en fin sommar i Småland,…
Cecilia Stickler på 14. juni 2024 på 7:42 Oh nej, syskonrelationer kan vara lite knepigare. Det här är bästa kompisen och en underbar tjej. Svara
Är det döttrarna ?
Oh nej, syskonrelationer kan vara lite knepigare. Det här är bästa kompisen och en underbar tjej.