Välj en sida

Det sköraste

12. jun 2024 | 2 Kommentarer

Det sköraste och vackraste i en kvinnas/flickas liv är vänskapen..

nästa bidrag

senaste kommentarer

  1. Jo du, jag älskar också den här staden och kan inte tänka mig att bo någon annan stans - det…

  2. Vilken tanke Kersti, så har jag aldrig tänkt. Men det stämmer verkligen! Hoppas du får en fin sommar i Småland,…

Prenumerera på mitt nyhetsbrev

Hej
Trevligt att träffas!

Registrera dig för att få innehåll i inkorgen, när jag skrivit något nytt.

Vi spammar inte! Läs vår integritetspolicy för mer info.

2 Kommentarer

    • Oh nej, syskonrelationer kan vara lite knepigare. Det här är bästa kompisen och en underbar tjej.

      Svara

Skicka en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *